onsdag 1 december 2010

Mitt hem och min trädgård


I mitt hem är det mycket vitt, pärlspont och gamla saker blandade med nya. Här är en hörna i mitt kök. Ett gammalt bakbord som jag hittade på en loppis pryder alltid sin plats på bänken.



Jag försöker att omge mig av saker som jag tycker om. Oavsett om det är modernt eller nött eller gammalt.



Nya fräscha blommor kan man unna sig ofta... eller hur.




Nej.. jag vet att jag är tokig i jul, men, riktigt såhär tidigt brukar inte granen pyntas. Detta är fjolårets gran och tillhörande julklappar.



Slutligen min trädgård. Nu ligger den i dvala under ett tjockt härligt gnistrande snötäcke.

Håll om varandra och dela värmen
Det kan behövas nu i kylan

Vi ses förhoppningsvis i min butik
Kramar Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar