söndag 31 juli 2011

                                                             Välkommen hem till mig!
Nu har vi bott i vårt hus i 7 år, oj vad tiden går fort och oj vad många saker som har flyttat runt och blivit utbytt till något annat som passade bättre. Ombyte förnöjer och det kan jag skriva under på. När man älskar att gå på loppis och hittar något nytt som man bara måste ha och när man kommer hem och försöker hitta något bra ställe som den passar på, ett kärt besvär.  
Här är min älskade veranda, så härlig att sitta och mysa på när regnet smattrar på plåttaket eller tidigt på våren när det fortfarande för kallt att sitta ute och äta frukost. När hösten kommer och man kan tända några ljus och lösa korsord, uppkrupen i soffan det är avkoppling till 100%.
Här är min lilla hall, gammalt och nytt i en salig röra.
Matplats och kök, här kan vi sitta många och äta tillsammans. På bordet står mina fina ljusstakar ifrån Dommo, nya men i gammal stil.
Här är en bild ifrån köket. Min mammas fina bakbänk, tack pappa för att jag fick det. Jag gillar den jätte mycket.
 Nu måste något ut om jag skall få in något nytt, det är jobbiga beslut att ta!!?

1 kommentar: