fredag 3 februari 2012

Idag när det är så kallt är det skönt att bara att vara inne och kura.

Min fina klocka som en gång har varit min mormors. Tack snälla pappa för att jag fick den. Tänk vad många gånger som jag har sovit över hos mormor och legat och lyssnat på klockan. Det känns härligt att den nu står här i mitt vardagsrum. Tänk vad många minnen som väcks till liv.
 Nu är det härligt och gå inne och fixa och dona. Tänkte ta mig en tur till butiken för att ordna lite i mitt nya rum som jag håller på att inreda. Men det får bli en annan dag när det inte är så kallt.
Mer saker ifrån sommarens alla loppisrundor. Jag älskar loppis!

Här står ett jul ifrån en gammal harv som vi hittade bakom ladugården, viss är det härligt att återvinna gamla saker.

Det här är mitt senaste auktionsfynd. En gammal vitmålad skänk med massor av förvaring Blir man inte glad när man kommer in i auktionsrummet och där står skåpet som skulle passa så bra i mitt matrum. När man även lyckas ropa in det till ett bra pris då går man på moln.

1 kommentar: